BELGESEL - YOUTUBER - BLOGGER ATÖLYESİ

BİSİKLETLİ ÇEKİM TURLARI

ALAÇATI / Çeşme – İzmir

5 Gün 4 Gece Otel Konaklamalı

BELGESEL:  İnsan, Toplum, Doğa, Tarih, Kültür, Ekoloji içerikli belgesel fotoğraf / video çekimleri yaparak öğreniyoruz. Doğayı, canlıları, hayatı, tarihi ve yaşanmışlıkları belgelemek adına hazırlanan Belgeselcilik Eğitimi size hayata bambaşka bir açıyla bakmayı öğretiyor. Belgeselcilik, bakmakla görmek arasındaki farkı öğretiyor. Farklı bakış açılarına sahip olma imkanı ile kendi belgesellerinizi yapmanız sağlanıyor.

YOUTUBER:  Video paylaşım ağı Youtube'u etkin olarak kullanmak, video yüklemek, kanal çalıştırmak ve bundan para kazanmak istiyorsanız öncelikle pratik özgün videolar nasıl hazırlandığını öğrenelim.

BLOGGER: Teknik bilgi gerektirmeden, kendi istediğiniz şeyleri yazarak günlüğe benzeyen blog açmak oldukça kolay bir iş. Başarılı ve herkes tarafından bilinen bir blog hazırlamak ve güzel fotoğraf, izlenebilir videolar çekmeniz için bilmeniz gereken basit pratik kurallar var.

TANITIM / REKLAM FİLMLERİ:  Günümüz şartlarında şirketlerin ürün ve hizmetlerini en kısa ve etkili anlatım yöntemi, estetik ve akıcılıkla hazırlanmış tanıtım videolarıdır. Bin kelimede anlatamadığınız şeyleri birkaç görselle anlatmak zaman kazandırır. Başarılı bir tanıtım filmi hazırlamanın tekniklerini öğrenerek bunu iş haline getirebilirsiniz.

ATÖLYE ÇALIŞMASI: Tamamen uygulamalı çekimlerle yapmak istediğiniz videoların; Hazırlık Aşamaları, Çekim Teknikleri, Röportaj, Hareketli Çekimler, Dron Helikopter Çekimleri, Işık, Mikrofon kullanımı, Sunuculuk, Oyunculuk, Montaj, Kurgu, Senaryo, Seslendirme, Müzik, Efekt … gibi tüm teknikleri uygulamalı öğretiyoruz.
Atölye çalışmaları sonunda kendi istediğiniz belgesellerinizi yapabilir, kendi youtube kanalınızı kurabilir, blogger olarak veya reklam, tanıtım filmleri, müzik klipleri yaparak Hobinizi İşe Çevirebilirsiniz.

HOBİNİ İŞE ÇEVİR: Şayet sizde kapalı ortamlarda çalışmaktan bıktınız, kurumsallık adına yapılan mobbingden yıldınız ve hem gezerek hemde sevdiğin işi yaparak para kazanmak istiyorsanız bunlar hayal değil...

TATİLİNİ İSTİFADEYE ÇEVİR: Atölye çalışmalarımızı turistik bölgelerdeki otellerde yapıyoruz. Böylece kendi işinizi hazırlarken aynı zamanda bunu bir tatil olarak da değerlendirebilirsiniz.

İŞLEYİŞ:
Atölye çalışmaları küçük guruplar halinde gerçekleştiriyor, böylece birebir ilgileniyor daha verimli çalışmalar hazırlıyoruz. Fotoğraf & Video çekimlerimiz için yapacağımız gezileri bisikletle gerçekleştiriyoruz çünkü bisiklet bize çevreyi gözlemleme, ara sokaklara girebilme, istediğimiz yerde durma, eşyamızı taşıma imkanı sunuyor.
Atölye çalışmalarımız her hafta tekrarlanmaktadır. Böylece istediğiniz tarihlerde katılabilirsiniz.
Atölye çalışmaları sonunda kendi videolarınızı, blogunuzu hazırlamış oluyorsunuz ve dilerseniz size sunacağımız iş imkanlarını değerlendirebilirsiniz.

PROGRAM:

Her haftaiçi organize edilen atölye kamplarımıza katılımcılarla Pazartesi günleri Alaçatı Taş Otelde buluşuyoruz.

İlk gün yapacağımız çalışmalar hakkında bilgilendirme ve çekim hazırlıkları konusunda ön planlama çalışması yapıyoruz. Otelde hazır bekleyen bisikletlerimizle Alaçatı sokakları ve çevresini dolaşıyoruz. Alaçatı bize oldukça fazla çekim donesi sunuyor. Genel, hareketli, makro, fix, portre, manzara, iç mekan, röpotaj gibi tüm çekim açıları ve tekniklerini uygulamalı gerçekleştiriyoruz. Çekim turumuz ardından otelimize dönüyor ve yaptığımız çekimlerin işlemesini birlikte yapıyoruz.

Beş gün boyunca farklı bölgeler, farklı konularda yapacağımız çekimler sonucunda kendi yapımlarınız ortaya çıkmış oluyor. Cuma günü öğlen sonrası atölye programımız sonlanıyor.
KONAKLAMA:
Alaçatı Taş Otel  https://tasotel.com

Alaçatı’nın ilk küçük oteli

Taş Otel 2001 yılında 130 yıllık eski bir Rum konağının aslına uygun olarak restore edilmesiyle açılan Alaçatı’nın ilk küçük otelidir.

FİYAT:
5 Günlük Eğitim Programı ve Otel Konaklaması Dahil Sadece : .......
ÜCRETE DAHİL OLANLAR / OLMAYANLAR:
Başlangıç ve Bitiş Noktası Alaçatı Taş Oteldir. Program öncesi ve sonrası Geliş - Dönüş ulaşımı kişiye aittir.
Otelde sadece sabah kahvaltısı verilir diğer yiyecek, içecekler kişiye aittir.

Bilgi Almak, İletişim ve Katılmak İçin Formu Doldurun. Kısa sürede dönüş yapılacak ve detaylar bizzat iletilecektir.